inschijfformulier de Halm : formulier waar mee u uw kind kunt aanmelden

anamneseformulier : dit formulier vult u in als uw kind voor het eerst naar de basisschool gaat.

201809 Ouderverklaring scholen : verklaring waarmee u instemt met de identiteit van de school.

Aanmeldformulier lidmaatschap-donateurschap LEV : alle ouders worden lid of donateur van onze schoolvereniging.

inschrijfformulier vrienden van de halm.doc : met dit formulier geeft u aan dat u onze eigen oudervereniging wilt steunen.

Verlofaanvraag.docx : formulier waarmee u verlof kunt aanvragen voor een bijzondere situatie (bv huwelijk, begrafenis, jubileum e.d.)

Aanvraagformulier vakantieverlof buiten schoolvakanties : in heel bijzondere situaties is het mogelijk om vakantieverlof buiten de schoolvakanties om aan te vragen met dit formulier